Nieuws
Tijdens de viering van het 30-jarig bestaan van de Master Ingénierie Pédagogique et Multimédia (IPM) aan de Universiteit Rijsel, op 23 en 24 mei 2019, werd er een workshop georganiseerd met de naam: “Quels apports du projet Dig-e-Lab pour le Master IPM? ”, door Sonia Androwkha-Proust, met de medewerking van Anne-Marie Amini (Universiteit Rijsel), Dalila Bebbouchi (Universiteit Rijsel), Pierre-André Caron (Universiteit Rijsel), Isabeau Fievez (KU Leuven Kulak), Jean Heutte (Universiteit Rijsel) en Nadège Dion (Universiteit Rijsel).
Dit was de aanleiding voor vijf andere publicaties:
- Effecten van multimodaliteit in e-training op academisch succes en psychologische determinanten van motivatie van leerlingen: eerste resultaten van een verkennend onderzoek in het kader van het Dig-e-Lab-project, door Anne-Marie AMINI en Jean HEUTTE: https://ipm30.sciencesconf.org/273898/document
- Eerste interculturele versie van EduFlow: test van een nieuw instrument voor het meten van de autotelismestroom om de motivatie van leerlingen in een technische school te beoordelen, door Nour El Mawas en Jean Heutte: https://ipm30.sciencesconf.org/273627/document
- Nestelen als onderdeel van de IPM-master, door Pierre-André Caron, Sonia Androwkha, Nadège Dion: https://ipm30.sciencesconf.org/272124/document
- Zelfhulpgedrag bij IPM-training: effect op de mate van zelfbeschikking van de motivatie van leerlingen en de rol van het gevoel van sociaal verbondenheid, door Dalila Bebbouchi: https://ipm30.sciencesconf.org/273363/document
- Gevoel van aanwezigheid tussen leeftijdsgenoten in e-learning bij het uitvoeren van groepsactiviteiten en activiteiten op afstand, door Sonia Androwkha: https://ipm30.sciencesconf.org/274074/document
Alle communicatie: https://ipm30.sciencesconf.org